Om je abonnement snel te beeindigen, kun je altijd contact opnemen met onze klantendienst. Wij antwoorden je binnen 48 uur.
Op de verschillende platforms zijn de te ondernemen stappen verschillend. Selecteer het betalingsplatform dat je gebruikt hebt om te bestellen en volg de instructies om je abonnement op te zeggen.
Je kunt een aanvraag doen aan MyCommerce om je te helpen je abonnement op te zeggen, of je kan het abonnement zelf opzeggen dooe onderstaande instructies op te volgen:
Stap 1. Log in op het gebruikte MyCommerce account met link: https://account.mycommerce.com
Nota: Als je geen paswoord hebt, klik dan op “Request Login/Password” om een nieuw paswoord aan te maken. Volg de instructies voor het aanmaken van een paswoord en log in.
Stap 2. Vind het nummer van de bestelling die je wilt opzeggen.
Stap 3. Klik op de rode cancel knop in de bestelling.
Stap 4. Klik op Ja om de annulering te bevestigen.
Stap 5. Je krijgt dan een notificatie dat je abonnement op deze bestelling is beëindigd.
Stap 6. Tot slot krijg je een email met bevestiging dat je abonnement succesvol is beëindigd.
Volg onderstaande stappen:
Meer informatie op de Paypal Hulp pagina: https://www.paypal.com/us/smarthelp/article/how-do-i-cancel-a-billing-agreement,-automatic-recurring-payment-or-subscription-on-paypal-faq2254
U kunt contact opnemen met het PassFab-ondersteuningsteam om te helpen bij het annuleren van het toekomstige abonnement. U kunt ook contact opnemen met het Paddle-ondersteuningsteam voor annuleringen via https://paddle.net/contact of e-mail naar [email protected].
In ons systeem is het niet mogelijk geld terug te geven voor een abonnement als deze betaald is. In je winkelwagen kun je zien dat er sprake is van een abonnement, er staat "Vernieuwing: Automatisch". En voordat de automatische betaling opnieuw gedaan wordt, krijg je hier een email over, je hebt dan dus nog de kans dit te annuleren.
Wij weten natuurlijk niet of je dzee email hebt genegeerd of dat hij in de SPAM terecht is gekomen. Maar om deze redenen kunnen wij niet terugbetalen wanneer de bestelling vernieuwd is.
Om toekomstige betalingen te voorkomen, adviseren we je abonnement tijdig op te zeggen. Bij vragen kun je altijd contact opnemen via contact us.