FAQ Bestelling

  • Q1: Is het veilig om van jullie website te bestellen?

    Ja, maak je daar maar geen zorgen over. Je privacy wordt door ons gegarandeerd als je op onze site surft, een product download of een online bestelling doet.

  • Q2: Wat is jullie terugbetalingsbeleid?

    PassFab waardeert elke klant, en klanten tevredenheid is het belangrijkst. Hier werken wij voortdurend aan door onze klanten een prettige ervaring te bieden met onze software en service.

    Alle PassFab software kan worden uitgeprobeerd door een trial download. Deze test versie biedt een gratis scan en voorproef, alleen het herstellen en exporteren zijn niet mogelijk. Dit zou je moeten helpen om te zien of het software doet wat je ervan verwacht en of je het moet aanschaffen.

    Omstandigheden waarin niet wordt terugbetaald:

    1. Van gedachten veranderen na aankoop.
    2. Onderdelen van een bundel.
    3. Je hebt je bevestigins email of registratiecode niet op tijd ontvangen, en hebt geen online hulp gevraagd, noch contact opgenomenn met onze klantendienst.
    4. Je vraagt terugbetaling wegens een technisch probleem, maar werkt niet samen met ons door details over het probleem te geven zodat we een oplossing kunnen vinden.
    5. Je vraagt terugbetaling door ontevredenheid, dat voorkomt op het verkeerd begrijpen van het product en de mogelijkheden.
    6. De aankoop van verkeerde producten, gevold door de aankoop van producten bij een ander bedrijf.

    Omstandigheden waarin wel wordt terugbetaald:

    1. Dubbele aankoop
    2. Bij het verkrijgen van het onjuiste product terwijl het juiste product besteld was.
    3. Fatale technische problemen met de software die niet opgelost zijn binnen 30 dagen

  • Q3: Hoe kan ik mijn abonnement annuleren?

    Om een maand- of jaar abonnement te annuleren, kun je altijd onze klantendienst contacteren. We antwoorden binnen 24 uur op werkdagen, 48 in het weekend of op feestdagen.

    Je kan een abonnement ook zelf annuleren. De procedure hangt af van het platform van aankoop. Klik op onderstaande link om te lezen hoe je je abonnement kunt annuleren.

    https://www.passfab.nl/support/how-to-cancel-subscription.html

  • Q4: Kan ik een product uitproberen voor ik het koop?

    Ja, Yes, we hebben een test versie voor alle programma's met slechts kleine verschillen van de betaalde versies.

  • Q5: Kan ik bestellen zonder credit card?

    Buiten credit cards, accepteren we ook cheques, PayPal, Money Orders en Wire Transfers. Je kunt je betalingswijze kiezen op de betalingspagina. Voor cheques, Money Orders en Wire Transfers volg je een specifiek betalings proces.

  • Q6: Krijg ik ook een fysiek exemplaar van de gekochte software?

    Als software ontwikkelaar bieden we alleen downloadbare versies aan klanten. Als je een fysiek exemplaar nodig hebt, kun je een backup CD toevoegen aan de bestelling, tegen extra kosten. Deze CD wordt apart berekend en geleverd door onze betalingspartner.

  • Q7: Wat is een backup CD?

    Een backup CD bevat een copie van ons product. Als je je product verliest door een crash of een herinstallatie, kun je de backup CD gebruiken om het opnieuw te installeren. Je kunt de backup CD uit je winkelwagen verwijderen, md eenmaal besteld, kun je hem niet meer annuleren.

  • Q8: Wat is Download Protectie (Extra Download Service)?

    The Download Protectie (of Extra Download Service) is een extra dienst verleend door onze betalingspartner, die een backup maakt van het product dat je koopt en die 2 jaar op de server laat staan.

    Het is niet noodzakelijk deze dienst te kopen, aangezien wij onze software regelmatig updaten en altijd gratis downloads en updates bieden aan onze klanten. Klik op de Verwijder knop in het winkelwagentje en update, zodat je niet voor deze service betaalt.

  • Q9: Hoe weet ik of mijn bestelling succesvol is behandeld?

    Normaal gesproken ontvang je een bevestigings email binnen een uur nadat de bestelling succesvol is behandeld. We raden je aan ook in je SPAM folder te kijken.

    Als je na enkele uren de registratie email niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantendienst via support#passfab.nl (vervang # met @), en sgtuur je bestellings bevestiging in attachment. Onze klantendienst zal binnen 48 uur antwoorden, op werkdagen.

  • Q10: Kan ik mijn bestelling annuleren na het plaatsen ervan?

    Zodra een bestelling succesvol behandeld is, kan het niet worden terugbetaald. Dit komt door ons automatische bestelling systeem.

  • Q11: Wat kan ik doen als ik het verkeerde product heb besteld?

    Neem contact me ons op op het te ruilen, tegen betaling van meerprijs; of je kunt het goede product bestellen en een terugbetaling vragen van de verkeerde bestelling.

  • Q12: Wat is jullie beleid mbt upgrades?

    De upgrades zijn gratis voor onze betalende klanten. Als de upgrade een nieuwe registratiecode nodig heeft, neem dan contact op met onze klantendiens en stuur de bevestiging vvan je bestelling mee in attachment voor een snel antwoord.